Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

Θωρώ σε θωρείς με....ξέρω σε τζιε ξέρεις με;;!!!

Εν ιξέρω αν εν μόνο στην Κύπρο τούτο το φαινόμενο....αλλά εν αθυμούμαι σε άλλες χώρες που επήα να είδα έτσι τους οδηγούς.

Είμαστεν Παραλιακό Λεμεσού...Δόξα σοι ο Θεός τα φώτα καμπόσα...κάθε φορά που εν να σταματήσω, θωρώ τον διπλανό μου να θέλει να κόψει το λαιμό του να δεί ποιος οδηγά! (Μεν μου πείτε ότι φταίει το οδήγημά μου :D) Κοντέφκει τέλεια, ανοίει τζιε το παράθυρό του τζιε κάτι μάσιετε να σου πει τζιόλας. Εν τζιε γίνεται Κυπραίος τζιε να μεν μιλήσει;!

Πάμεν στα επόμενα φώτα ο ίδιος συνεχίζει...να επιμένει την ώρα που εν κότσινα τα φώτα να καλοθωρεί! Χαλλόου θώρε μπροστά σου! Εν ανάγκη να σκανάρεις το αυτοκίνητό μου; (Τζιε εμένα;! ) Αλλο λίο εν μας πεις τζιε ήντα χρώμα βρατζί φορούμεν...!

Σε όποια φώτα τζιε αν σταματήσεις θωρείς το ίδιο πράμα! Ξέρω σε τζιε ξέρεις με ρε κουμπάρε/κουμέρα τζιε ζαολεμιάζεις;!

1 σχόλιο:

klassikos_kypraios είπε...

Sunexise na grafeis ... itan oraio :P ... !